Loyalis is specialist in inkomenszekerheid. Om hun klanten op efficiënte en gebruikersvriendelijke manier te informeren over hun producten, heeft JAM-IT diverse rekentools gebouwd voor op de Loyalis website. Hierdoor kunnen klanten van Loyalis gemakkelijk zelf hun producten inzien en wijzigingen aanvragen.
De klant
Loyalis is specialist in inkomensbescherming en pensioenaanvullingen. Ze bieden producten en diensten op het gebied van arbeidsongeschiktheid, nabestaandenuitkeringen en pensioensupplementen. Hun eerste prioriteit is het beschermen van het inkomen, zowel op de korte als de lange termijn.
Om hun klanten op efficiënte en gebruikersvriendelijke manier te informeren over hun producten, zijn ze op zoek naar diverse rekentools om op de website te implementeren.
De oplossing
JAM-IT heeft meerdere pensioen rekentools gebouwd voor de website van Loyalis, om klanten die gebruikmaken van hun producten te informeren. Als het gaat om gevoelige onderwerpen, zoals het inkomen van hun klanten, is het op de juiste manier informeren cruciaal.
De pensioen rekentools zijn zeer gebruikersvriendelijk, waardoor het gemakkelijk is voor de klanten van Loyalis om ze te gebruiken. Wanneer zij informatie over hun pensioensupplementen nodig hebben, zoals wat voor uitkering ze kunnen verwachten, hoeven ze alleen maar naar de website te gaan en hun gegevens in te vullen. De gevraagde informatie wordt direct getoond en met één klik wordt er een offerte aangevraagd.
In de backend kan Loyalis variabele data, zoals rentetarieven, inladen om ervoor te zorgen dat de informatie actueel blijft. Een andere belangrijke functie is de mogelijkheid om vast te leggen hoe Loyalis hun klanten heeft geïnformeerd en welke resultaten dit heeft opgeleverd. Dit is nodig om de Autoriteit Financiële Markten te informeren.
Onderhoud en back-ups van het systeem worden verzorgd door JAM-IT. Daarnaast blijven wij het product verder ontwikkelen, zodat Loyalis en haar klanten altijd zeker kunnen zijn van de nieuwste technologie.
Het resultaat
Met de pensioen rekentools kan Loyalis haar klanten een gebruikersvriendelijkere ervaring bieden. Klanten hoeven niet langer complexe processen te doorlopen om inzicht te krijgen in hun producten en financiën. Ze kunnen de tools gemakkelijk gebruiken om direct toegang te krijgen tot de benodigde informatie. Bovendien besparen de tools tijd voor Loyalis met betrekking tot klantenservice en administratieve werkzaamheden.
Deze tools zijn een permanente oplossing, in tegenstelling tot het periodiek uitbesteden van de benodigde werkzaamheden. Dit heeft geleid tot een verbeterde efficiëntie en een besparing van de kosten.
Ontzettend snel, pragmatisch en kundig team. Wat voor ons heel belangrijk was, was de ervaring die ze hebben met pensioentooling. Bleek toch ontzettend handig te zijn. Ze kunnen erg goed omgaan met alle complexiteit die met onze wensen gepaard gaan.
Mieke van Poll – Digital Communications Manager, Loyalis